کاور مبل آرژانتین | کاور کلاسیک تولیدی کاور و روکش در میدان آرژانتین

کاور مبل محدوده میدان آرژانتین

کاور مبل آرژانتین | کاور کلاسیک تولیدی کاور و روکش در میدان آرژانتین

در این مقاله می خواهیم در مورد کاورهای مبل و چگونگی پیدایش آنها و مزیت های استفاده از آن صحبت کنیم. همچنین در مورد کاور مبل کلاسیک، برای کاور مبل آرژانتین، وزرا، بخارست و قائم مقام صحبت خواهیم کرد و اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

پیراهن مبل در میدان آرژانتین

کاور مبل چیست؟

کاورهای  مبل، روکش هایی هستند که روی مبلمان را می پوشاند. این کاورها برای محافظت از مبلمان طراحی شده اند. علاوه بر محافظت، این کاورها باعث زیبایی هر چه بیشتر مبلمان و خانه و دکوراسیون شما می شود.

انواع کاورهای مبل در محدوده میدان آرژانتین

کاورهای مبل انواع و اقسام مختلفی دارند، در ذیل با انواع کاورهای مبل آشنا خواهیم شد:

کاور مبل آلتین کوزا

کاور مبل پارچه ای

کاور مبل محیط های روباز

کاور مبل ژلاتینی

کاور مبل سه لایه

کاور مبل آلتین کوزا: این نوع کاور مبل، یکی از جدیدترین نوع کاور مبل هستند که محصول کشور ترکیه می باشند. این نوع کاور که مدل لانه زنبوری یکی از مشهورترین آنها در این زمینه است کامل مبلمان را میپوشاند و شکل مبل را به خود می گیرد.

کاور مبل پارچه ای: نوع دیگری از کاور مبل وجود دارد به نام کاور مبل پارچه ای که این نوع کاور مبل از پارچه است و انواع و اقسام مختلفی دارد و تنوع طرح و رنگ بسیاری دارد که می تواند گزینه ی مناسبی در جهت تغییر دکوراسیون شما باشد.

کاور مبل محیط های روباز: نوعی دیگری از کاور مبل وجود دارد که برای مبلمان هایی که در فضای باز همچون تراس هستند، استفاده میشوند. این نوع کاور مبل برای مبلمان ها وصندلی های محیط های روباز از ضروریات و ملزومات هستند.

کاور مبل های ژلاتینی: این نوع کاورهای مبل همانطور که از نام آنها مشخص هستند از طلق های ژله ای تولید شده اند این نوع کاور مبل برای کسانی که می خواهند طرح مبلمان خود را نپوشانند و از همان طرح استفاده کنند مناسب است چرا که این نوع کاور مبل، کاملا شفاف هستند.

کاور مبل سه لایه: نوع دیگری از کاور مبل وجود دارد که از سه لایه تشکیل شده است که جنس این نوع کاورها بدلیل سه لایه بودن آنها بسیار مقاوم بوده است .این نوع کاور مبل نیز علاوه بر مقاوم بودن، ظاهری زیبا به خانه و دکوراسیون شما می بخشد.

نسل جدید کاور مبلمان در میدان آرژانتین

از کجا کاور مبل خود را تهیه کنیم؟

برای تهیه کاورهای مبل مکانهای زیادی در سراسر کشور وجود دارد. بخصوص در تهران که تولید کننده های زیادی هستند، اما شما  باید از کیفیت کاور مبل مطمئن شوید پس چه بهتر که جایی را انتخاب کنید که تجربه ی کافی در این زمینه را داشته باشد .

تولیدات کاور های ما یعنی کاور مبل کلاسیک یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع کاور هاست. ما در این زمینه تجربه ی کافی و لازم را داریم. در کنار این، چیزی که برای تیم ما اهمیت بسزایی دارد رضایت مشتری است.

شاید شما بپرسید آیا کاور کلاسیک در سراسر تهران قابل دسترس هست؟

باید بگوییم که ما در سراسر تهران برای خدمت رسانی به شما عزیزان آماده هستیم.

عزیزانی که در میدان آرژانتین، وزرا، بخارست و قائم مقام هستند دیگر نگران تهیه کاور مبل خود نباشید، فقط کافیست یک تماس به کاور مبل کلاسیک داشته باشید،  همکاران ما در اسرع وقت سفارش های شما را آماده می کنند و  تحویل می دهند.

در زیر به بررسی چند سوال که شاید برای شما پیش بیاید می پردازیم.

کاور مبل ژلاتینی در آرژانتین

چرا از کاور مبل استفاده کنیم؟

کاور مبل ها برای محافظت از مبلمان استفاده می شوند. اگر شما فرزندان کوچکی دارید پس نیاز دارید که از کاور مبل استفاده کنید. کودکان نیاز به بازی دارند و شما به عنوان والدین آنها نمی خواهید که مانع خوشحالی آنها شوید. اما بچه ها به دلیل بازی های کودکانه و شیطنت های که دارند ممکن است کارهایی کنند که مبلمان شما را کثیف کنند و شما از این رفتار ناراحت باشید و به فکر تنبیه آنها باشی.

 اما دست نگه دارید!

ما این مشکل را برطرف کردیم که هم شما و هم کودکانتان احساس رضایت کنید. تیم ما یعنی کاور مبل کلاسیک، کاورمبل های زیبا و با کیفیت در اختیار شما قرار می دهد، که دیگر نگران کثیفی و آسیب دیدن مبلمان هایتان نشوید.

تیم ما درمیدان آرژانتین، وزرا، بخارست و قائم مقام  در خدمت شما عزیزان است.

قیمت و هزینه کاور مبل چقدر است؟

در مورد قیمت باید بگوییم که هزینه بستگی به تعداد مبلمان، نوع کاور مبلی که می خواهید، هست. کاورهای مبل با توجه به اینکه جنس های متفاوتی دارند، قیمتهای متفاوتی نیز خواهند داشت.اما ما در کاور مبل کلاسیک سعی کرده ایم که با توجه به کیفیت بالایی که ارائه می دهیم، هزینه ی مناسبی از مشتری دریافت کنیم که مشتری هم علاوه بر برطرف شدن نیازش، با صرف هزینه ای معقول به مقصود خود برسد.

کاور مبل آماده بگیریم یا برای دوخت سفارش دهیم؟

شما برای جواب این سوال باید نیاز خود را مشخص کنید.

البته بستگی به نوع کاور مبل هم دارد، بعضی کاورمبل های آماده همان اندازه مبلمان شما هستند و می توانید از آنها استفاده کنید اما برخی از آنها اگر دوخته شوند بهتر است، چون دقیقا مناسب مبلمان شما دوخته خواهند شد.

چه طرح و نقشی را انتخاب کنیم؟

شما باید طرحی را انتخاب کنید که متناسب با فضای خانه باشد و فضا را چشمگیر تر و دلنوازتر کند.

اگر فضای خانه شما شلوغ است و مساحت آن کم است، طرحهای خلوت می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

اما اگر برعکس فضای خانه زیادی دارید، شما با یک طرح شلوغ متناسب می توانید جلوه ی خاصی به خانه ی خود ببخشید.

 

کاور مبل سه لایه در آرژانتین

چه رنگ کاوری برای ما مناسب است؟

خب ببینید اگر شما کودک در خانه دارید یا اینکه رفت و آمد زیادی دارید بهتر است از کاورهای رنگ روشن استفاده نکنید.

پس بهتر است رنگی انتخاب کنید که در صورت کثیف شدن و افتادن لکه زیاد مشخص نباشد.

در بالا به چند سوالی که فکر می کردیم سوال شما عزیزان است پاسخ دادیم، باشد که توانسته باشیم اطلاعات کافی و لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

حال برای سفارش کاورهای مبل آماده یا دوخت آن، تیم ما یعنی تیم کاور مبل کلاسیک در خدمت شما عزیزان است.

تیم ما در سراسر تهران و میدان آرژانتین، وزرا، بخارست، قائم مقام آماده ی خدمت رسانی است.

شما عزیزان این مناطق می توانید برای سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۳۳۱۱۳۵۵۱۳

یا به آدرس سایت ما می توانید مراجعه نمایید:

کاور مبل کلاسیک | پیراهن مبل | روکش مبل ۰۹۳۳۱۱۳۵۵۱۳

در انتها باید بگوییم که از شما بخاطر اطمینان و همراهیتان بسیار سپاسگزاریم و امیدواریم بتوانیم هر روز محصول زیباتر تر و به روز تری بسته به انتخاب خوب شما در اختیارتان قرار دهیم.

کاور مبل نظام آباد

کاور مبل ولیعصر

کاور مبل رسالت

کاور مبل آرژانتین

 

× واتساپ چت!